מה חשוב לפני שסוגרים אירוע חתונה או כל אירוע אחר?
להלן נציג לפניכם נקודות חשובות לבירור לפני שמתחייבים לאירוע:
יש לבדוק האם יש רישיון עסק בעל תוקף, היתרי בניה, כיבוי אש והאם למקום יש ביטוח תאונות למקרה מסוג צד ג חלילה. לא לשכוח את עניין האבטחה - יש או אין מאבט/ים והאם מדובר על תוספת מחיר.
בתחום האוכל:
תעודת כשרות בתוקף ואיזה סוג כשרות (רגילה, מהדרין או בד"צ) - האם יש במקום משגיח צמוד או שלא - יש ציבור דתי או דתי חרדי שזה מאוד חשוב לו.
דרכי גישה למקום:
מה מיקומו של אולם האירועים או גן האירועים - האם המקום מחופר בשטח עירוני רווי פקקים או שהוא נמצא באזור בעלי גישה קרובה לכבישים מהירים (יתרון). במקרה של ויה VIA הרי שמדובר על אולם שמחות מפואר ויוקרתי בנס ציונה הממוקם ממש על צומת ידוע ונוח ביותר לגישה - צומת בית עובד. במקום כמות גדולה מאוד של חנויות לאורחים - מה שהופך את המקום לנוח מאוד באופן אובייקטיבי.
חניה - גם היא סוגיה חשובה ביותר. אף אורח אינו אוהב להגיע למתחם של אירוע ואז להתחיל לחפש מקום חנייה מתחת לאדמה. אין דבר יותר מעצבן מאשר לחזור לרכב בסיום אירוע ולגלות דו"ח חנייה על שימשת הרכב הקדמית. חוויה כזו בטוח תהרוס את הטעם של האירוע הכי מדהים בעולם. כמו כן חשוב לדעת לכמה רכבים מיועדת החנייה והאם היא נגישה וקרובה לגן או לאולם או שיש לעשות מסע כומתה בדרך לשם (וגם היו דברים מעולם...מקרים בהם יש ללכת בדרכי עפר עם מיטב הבגדים על מנת להגיע לכתליו של אולם נסתר באמצע שום מקום).
לכמה אורחים מיועד המקום?
כמות האורחים אמורה אף להיות מצויינת בשלט אל מחוץ לכתלי האולם. מתחם זה מיועד לאירוע עד 500 אורחים עד 800 אורחים וכן הלאה. רוב האולמות הגדולים בארץ הינם בעלי היתר של עד 800 איש אורחים פר אירוע. ישנם מקומות המציבים רף מינימום משל עצמם - 100 / 200 / 300 אורחים - אף כי הדבר משתנה מאולם לאולם. הכל תלוי במדיניות אותה מנהיג אותו המקום הספציפי. אגב, שווה ואפילו חובה להבין כמה אורחים יכולים להיות מאוכלסים בכל שולחן נתון במקום בו אתם עומדים או שוקלים לבצע את האירוע שלכם.
שעות ומגבלות
מהיא שעת קבלת הפנים של האורחים במקום מחד ומהיא השעה הכי מאוחרת בה חובה או צריך לסיים את האירוע.
האם יש מחיר קבוע למנה?
או שהדבר משתנה בין סוגי האירועים ושאר גומרים התלויים במשא ומתן.
פרטים טכנולוגיים הקשורים לאירוע?
תאורה, סוגי תאורה, מערכת הגברה - סוג ואיכות, האם יש מסכים במקום להצגת קליפים או תמונות וכדומה. האם יש במקום אינטרנט WIFI.
בעלי מקצוע
האם חובה לעבוד עם בעלי המקצוע איתם עובד המקום או שניתן להזמין בעלי מקצוע חופשיים משלנו - צלם, תקליטן DJ, מעצב לאולם או לחופה או גם יחד - והאם יש לעובדה זו השפעה משמעותית על המחיר.
עיצוב וסוג המתחם
חובה לקרות את המקום באור יום ורצוי ביותר גם בלילה ולדעת שעיצובו של המקום אכן מוצא חן בעיניכם. במקרה של גן אירועים או מתחמים פתוחים - מה קורה בימי חורף קרים או גשומים ומה קורה בימי קיץ חמים ו או לחים מאוד - האם למקום יש סגירת חורף של המתחם ומה עושים בקיץ באזור קבלת הפנים כאשר חם?
יתכן שלא כיסינו את כלל העניינים אבל ניסנו ויתכן שניתן עוד טיפים שכאלו בקרוב.
עד כאן הטיפים של וי הVIA אולם שמחות בנס ציונה:
חפשו אותנו באתר האינטרנט שלנו: http://www.via-events.co.il/boutique_events_ness_ziona
או
בפייסבוק שלנו: https://www.facebook.com/viaevents1/?fref=ts
בהצלחה!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה